برنامه ریزی گام به گام با ان ال پی در بازاریابی و تبلیغات

گام اول: تعیین موضوع

تعیین نوع مشتری، رفتار، پیام، رسانه، فکر، مهارت یا پدیده موردنظر.

گام دوم:شناسایی مشتری

شناسایی مشتری، پیام، رسانه و موضوع موفق، شناسایی عوامل مرتبط با طرف مقابل و تجزیه و تحلیل آن.

گام سوم: الگو برداری

شناسایی عوامل دقیق و نشانه های بارز رفتار و عملکردی که در فرد یا پدیده مورد نظر موفقیت ایجاد کرده است.

گام چهارم: مدل سازی

جمع آوری اطلاعات و مهارت های مورد نظر برای تقلید.

گام پنجم: تمرین

تمرین و تکرار رفتار مورد نظر.

برنامه ریزی گام به گام با ان ال پی در بازاریابی و تبلیغات

گام ,شناسایی ,مورد ,پدیده ,پیام، ,مشتری، ,مورد نظر ,و تبلیغات ,در بازاریابی ,شناسایی عوامل ,پی در

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


بدنسازی neginkavircb اخبار روز تکنولوژی نوجوان پاتوق arameshchattt در هم بر هم ام اس در پاریس کوچولو رژیم‌نامهٔ یک عشقِ غذا poonehitarh Cloud Online Businesses