برنامه ریزی گام به گام با ان ال پی در بازاریابی و تبلیغات

گام اول: تعیین موضوع

تعیین نوع مشتری، رفتار، پیام، رسانه، فکر، مهارت یا پدیده موردنظر.

گام دوم:شناسایی مشتری

شناسایی مشتری، پیام، رسانه و موضوع موفق، شناسایی عوامل مرتبط با طرف مقابل و تجزیه و تحلیل آن.

گام سوم: الگو برداری

شناسایی عوامل دقیق و نشانه های بارز رفتار و عملکردی که در فرد یا پدیده مورد نظر موفقیت ایجاد کرده است.

گام چهارم: مدل سازی

جمع آوری اطلاعات و مهارت های مورد نظر برای تقلید.

گام پنجم: تمرین

تمرین و تکرار رفتار مورد نظر.

برنامه ریزی گام به گام با ان ال پی در بازاریابی و تبلیغات

گام ,شناسایی ,مورد ,پدیده ,پیام، ,مشتری، ,مورد نظر ,و تبلیغات ,در بازاریابی ,شناسایی عوامل ,پی در

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


پارک فایل yrliateriag اس تی شاپ - مرجع دانلود دانشجویی کشور gibhelzreeti myecreatodbi دانلود گزارش کار آموزی simorghrayanehr فروش جوجه یکروزه تخمگذار فروش تخم مرغ my personal blog مجله طراحان سایت